Budowlaniec założył konto na Instagramie, żeby udowodnić córce, że to nic trudnego - nawet nie marzył o takich rezultatach
Bycie instagramowym influencerem to przecież nic trudnego. Pozujesz do zdjęć, starasz się wyglądać w miarę dobrze, potem wrzucasz swoje fotografie do sieci, dodając do nich jakiś inspirujący tekst, który najczęściej jest totalnie pozbawiony znaczenia. Potem rozsiadasz się wygodnie w fotelu i patrzysz, jak cyferki na twoim koncie rosną, a twoja popularność szybuje do góry. 

Jeśli kiedykolwiek próbowaliście zrobić taką karierę, to pewnie powiecie, że to co napisaliśmy wyżej to same bzdury. Zdobywanie popularności to nie bułka z masłem i na ogół trzeba się nieźle natrudzić, aby dojść do momentu, w którym obserwujący już sami zaczynają przybywać. Jeśli zgadzasz się z tym, to musisz poznać Omara, znanego na Instagramie, jako @justaconstructionguy. Kochający mąż i ojciec, budowlaniec i wschodząca gwiazda mediów społecznościowych. 

Omar założył swoje konto 3 maja tego roku po tym, jak jego córka objaśniła mu zasady, na jakich funkcjonuje serwis i powiedziała mu czym zajmują się tzw. influencerzy. Kiedy dziecko mówilo, jaki to ciężki kawałek chleba, ojciec tylko parsknął i powiedział, że to nic trudnego, że nawet on mógłby to robić - i tak to właśnie wszystko się zaczęło. 

Obecnie Omar ma już niemal 550 tys. obserwujących, a każdego jego zdjęcie jest robi furorę. Budowlaniec dostał już nawet pierwsze propozycje współpracy i został poproszony o machanie flagą startową na wyścigach Nascar, których jest wielkim fanem. 

Co takiego jednak zrobił Omar, aby zasłużyć sobie na tak wielkie uznanie? Nic nadzwyczajnego. Jego konto na początku było zwykłą parodią i karykaturą tego, co można oglądać na innych profilach. Potem jednak zaczęło robić się poważnie i wszyscy fani budowlańca zaczęli się o niego martwić. W komentarzach często możemy natknąć się na apele zaniepokojonych obserwatorów, którzy proszą Omara, aby ten nigdy się nie zmieniał i aby woda sodowa nie poszła mu do głowy. 

My również trzymamy kciuki, aby tak się nie stało i aby popularność go nie zniszczyła. 
9 NOWYCH ciekawostek na GŁÓWNEJ
Do ulubionych Pobierz Komentarze

Głosy

Dodano 19 czerwca 2019 o 18:06 przez e-wonsz

Komentarze

Zobacz również

Napoje energetyczne sprzedawane od 16 roku życia? Prawo podobne, jak w przypadku alkoholu
Napoje energetyczne nie są dobre dla zdrowia człowieka. Szczególnie kiedy spożywamy je w dużej ilości, co wielu osobom przytrafia się nader często. Pijąc tego typu specyfiki bardzo łatwo wpaść w nałóg, co w dużej mierze dotyczy osób nieletnich. Już teraz w wielu sklepach ekspedienci sami z siebie odmawiają sprzedaży napojów energetycznych wyjątkowo młodym osobom, jednak nie jest to sprzeczne z prawem. To wszystko ma jednak niebawem się zmienić. 

Niestety zmiany obejmują na razie tylko Wielką Brytanię, a do tego wszystkiego nie zostały jeszcze wprowadzone. Na razie mowa tylko o samych planach. Brytyjski minister zdrowia - Matt Hancock - zgłosił podobny projekt i robi wszystko co w swojej mocy, aby został on przegłosowany. 

Zdaniem ekspertów spożywanie napojów energetycznych wiąże się z wieloma uszczerbkami na zdrowiu. Są one wyładowane po brzegi cukrem oraz kofeiną, co nie stanowi najlepszego połączenia, szczególnie dla osób młodych. Ich nadmierna ilość może skutkować nie tylko nadaktywnością i nienaturalnym pobudzeniem, ale również bólami głowy oraz otyłością. 

Zdecydowana większość osób zaangażowanych jest zdania, że podobne zmiany wyjdą wszystkim tylko na dobre, a rodzice będą z nich zadowoleni. Tylko małe dzieci będą mogły narzekać, jednak wszyscy przecież wiemy, że „ryby i dzieci głosu nie mają” - jak głosi stare porzekadło. Czekamy, kiedy podobne zmiany zostaną wprowadzone również w Polsce. 
Do ulubionych Komentarze

Głosy

Dodano 19 lipca 2019 o 19:07 przez e-wonsz
Wielkie zmiany w 900 sklepach sieci Carrefour w Polsce. Klienci mogą czuć się zaskoczeni
W październiku 2018 roku Parlament Europejski przegłosował zakaz sprzedaży plastikowych jednorazówek, przez co coraz większa liczba firm i wielkich koncernów dostosowuje się do nowych realiów i szuka alternatywnych metod działania na rynku. Wśród nich znaleźli się m.in. McDonald's czy Starbucks. To jednak nie wszystko, bowiem do wielkiej akcji przyłączają się również sklepy. Jednym z nich jest Carrefour, który już od pewnego czasu testował jedno z rozwiązań na terenie kilku sklepów, teraz jednak postanowił zaangażować w akcję wszystkie swoje placówki, a w całej Polsce jest ich niemal 900. 

Całe przedsięwzięcie jest elementem kampanii Art For Food i niestety nie pozostanie z nami na stałe (przynajmniej na razie nic na ten temat nie wiadomo). Chodzi o to, że klienci w sklepach będą mogli podać sprzedawcy własne opakowanie, a ten będzie miał obowiązek włożenia do niego sprzedawanego produktu. Dotyczy to: owoców, warzyw, sera, ryb, ciast a nawet wędlin. 

Wszystko to ma zniechęcić klientów do korzystania z jednorazówek i zwiększyć ich świadomość konsumpcyjną. Cel ten sieć sklepów Carrefour chce zrealizować wraz ze swoimi klientami, co na pewno im się chwali. 

Warto również dodać, że sprzedawca - przynajmniej w teorii - będzie miał obowiązek sprawdzenia, czy podany przez klienta pojemnik nadaje się do przechowywania żywności. W przeciwnym razie może odmówić umieszczenia w nim zakupionego produktu. Jeśli jednak pojemnik będzie się nadawał, to ekspedient na spodzie umieści kod kreskowy do zeskanowania przy kasie i to wszystko - nic skomplikowanego. 

Jest to świetna akcja i bardzo dobre posunięcie ze strony sieci sklepów Carrefour. Można to odczuć patrząc na sposób, w jaki robimy w obecnych czasach zakupy. Każdy pojedynczy owoc, bułkę czy cokolwiek wkładamy do osobnej jednorazówki. Na przyszłość zastanówcie się jednak, czy do takiej jednorazówki na pewno musicie pakować nawet jabłka czy banany, które przecież posiadają własną warstwę ochronną (skórkę). 
Do ulubionych Komentarze

Głosy

Dodano 19 lipca 2019 o 19:07 przez e-wonsz
Do ulubionych Pobierz Komentarze

Głosy

Dodano 19 lipca 2019 o 19:07 przez Defdef
Do ulubionych Pobierz Komentarze

Głosy

Dodano 19 lipca 2019 o 18:07 przez Defdef
Do ulubionych Pobierz Komentarze

Głosy

Dodano 19 lipca 2019 o 17:07 przez Defdef